- Έργο: Ενίσχυση του εξωστρεφούς προσανατολισμού εταιρείας κατασκευής ενδυμάτων
- Ποιοτικά Χαρακτηριστικά: Προβολή- προώθησης των προϊόντων της επιχείρησης σε χώρες του εξωτερικού. Ενδεικτικά αναφέρονται συμμετοχή σε εκθέσεις, δημιουργία e-shop σε 3 γλώσσες, σχεδιασμός νέων προϊόντων
- Πηγή Χρηματοδότησης: «ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ – ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι»
- Πελάτης: ΦΡΑΓΚΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ & ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ
Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Ανακοινώθηκε η προδημοσίευση της δράσης «Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων», συνολικής δημόσιας δαπάνης ύψους 200 εκατ. ευρώ, που θα υλοποιηθεί με πόρους…
Μάθε περισσότερα